Aku akan balik Msia fr 14 Ogos sampai 14 Sept ni.. yeay!! dah dua tahun tak balik.. Ada gak org kirim brg2 sumer tp byk yg kirim mulut 😛 mcm la aku ada duit sgt pon.. Anyway kalau ada duit lebey aku bwk le omiyage (=souvenir) tp tak janji.. hehe Oraits folks, see ya!

Barikku ka mareeshia..
Tagged on:         

4 thoughts on “Barikku ka mareeshia..

  • December 21, 2010 at 2:40 am
    Permalink

    wahh….zairul ni keje kat jepun ke?….

    Reply
  • December 22, 2010 at 2:53 am
    Permalink

    wah!!…..saya memang minat ngra jepun ni….
    macam ne zairul leh keje kat sne?….
    ade support ke?

    Reply
  • April 2, 2011 at 5:37 pm
    Permalink

    nak kirim selipar jepun sepasang bole..

    Reply

Leave a Reply

%d bloggers like this: