Wanita warga cina dipaksa bogel

Warning : Budak di bawah umur 18 jangan klik link di bawah!
Perbuatan anda adalah salah disisi undang-undang!

Watch Movie | Download

Antara perbincangan hangat hari ini.. Wanita warga cina dipaksa bogel dan ketuk ketampi semasa ditahan di lokap oleh seorang polis wanita dan video ini dirakam oleh seorang polis lelaki secara rahsia dan dikata juga tidak disedari oleh polis wanita berkenaan..

Rujukan artikel;

[Rakaman video wanita rakyat China bogel hangatkan Parlimen]

[PM berang, kecewa]

Apakah benar wanita dlm video itu adalah gadis warga China? Sebab ada laporan mengatakan itu wanita Melayu…

Kata Polis;
1. Kami akan siasat..
2. Prosedur bogel dan ketuk ketampi untuk cari dadah yang di simpan di dalam alat sulit..

Kata Politician;
1. Siasat habis-habisan..
2. Jangan simpan-simpan.. Ini memalukan negara..

Kata orang ramai;
1. Polis perlu bertindak lebih wajar. Dakwa mereka yang berkenaan..
2. Haramkan penggunaan kamera telefon bimbit..

Kata aku;
1. Rilek.. Jangan panik..
2. Ambil keterangan semua yang terlibat..
3. Cari wanita yang dikatakan warga China itu..
4. Kaji semula semua prosedur semasa tahanan.. mungkin ada yang dah kuno..
5. Takyah la sebab kali ini aje dah nak haramkan penggunaan teknologi 3g..
6. Pelik sebab takde org mempersoalkan kenapa polis lelaki itu amik video tu dengan handset dia.. Sebab kalau nak kata dia nk buktikan “salah” polis perempuan tu mesti dia zoom kat polis perempuan tu.. ini tak, dia zoom kat tetek orang China tu pulak.. dasar gila seks sungguh.. ni pengaruh cerita lucah banyak sangat la ni..

Apa kata anda?

Tagged on:                         

Leave a Reply

%d bloggers like this: