Lepas Siti dan Datuk K kawin, agak-agak camne muka anak diorg?

Siti dan Datuk K

Anak Siti dan Datuk K

ekeke.. thanks Shikin from Farisian Alumni

Back to popular demand, video lagu siti dan datuk K, by pojansdnbhd

Lirik :

sebuah gubahan lagu yang digubah,
untuk melahirkan perasaan seorang orang-orang bujang,
Yang meminati siti nurhaliza, bukan sahaja di malaysia,
malah di singapura, brunei, brunei, kemboja, laos,
dan juga mana-mana.. mungkin sampai ke jepun..

perkahwinan sit.. datuk.. datuk k dan juga siti nurhaliza
untuk kamu berdua kami gubahkan lagu ini.. terimalah..

Ooh yeah.. 3x

bila siti jauh aku rasa rindu hey
kalau dia kawin aku tak nak datang seh
kerana dia kawin dengan datuk k
datuk k datuk k k, k k k..

kau nak kawin dengan siti
kau dah potong jalan kami
ini tak boleh jadi
kau memang tak sedar diri.. yeay

background vocal (wowow yeay..)

dulu siti kata tak kisah siapa laki
asal kan dia seorang yang baik hati
tapi siti sekarang sudah mungkin janji
kawin dengan datuk duda pulak tu lagi

background vocal (wowow yeay..)

datuk k nak kawin dengan siti
kau dah potong jalan kami
ini tak boleh jadi

background vocal (wowow yeay..)

walaupun kau telah menghancurkan hatiku
akukan tetap meminati mu
walau pun sudah tiga dagu
aku belum siap lirik yang ini punya

background vocal (wowow yeay..)

walaupun begitu kami mengucapkan selamat pengantin baru,
bagi siti nurhaliza dan juga datuk k,
semoga mahligai yang dibina,
majlis yang akan berlangsung di KLCC,
yang memakan belanja lima ratus ribu ringgit malaysia
akan berkekalan tidak seperti yusri dan erra,
yang sedang memikirkan untuk mendapatkan perceraian,
setelah majlis yang menelan belanja beribu-ribu juta ringgit malaysia,
bukankan lebih baik didermakan kepada anak-anak yatim,
dan juga anak-anak yang kurang upaya tapi tak apa,
begitulah dunia artis yang penuh dengan pembaziran dan penipuan

ooo yea??????
ooo yea yea
datuk k datuk k k k k k k k k.. (fade out)

Datuk K, Siti Nurhaliza, Lagu dan anaknya..
Tagged on:                 

4 thoughts on “Datuk K, Siti Nurhaliza, Lagu dan anaknya..

  • August 6, 2006 at 2:02 am
    Permalink

    alahai ayunye anak mereka.
    kalau perempuan mcm mane pulak ye?
    ke same je laki ke pempuan?

    Reply
  • September 26, 2006 at 8:01 pm
    Permalink

    alahai comey nye ank diorang.tp kenapa tetibe jer da besau.hehehe…ms kecik xde ke?

    Reply
  • October 2, 2009 at 3:39 am
    Permalink

    hurm….. suara agak sumbang cikit…
    wlaubagaimanapun,penyampaian yg penuh perasaan sakit hati itu telah mewujudkan satu feel yang sangat baik…
    lirik amat menarik……
    menarik sampai x terkate….
    ape,apepun selamat menjadi bakal suami siti yg ke2…
    2pun kalo datuk k umur pendek lor….
    hohohohohohohoho

    Reply

Leave a Reply

%d bloggers like this: