Selamat Hari GuruSaya ingin mengucapkan selamat hari guru kepada semua guru yang berada di mana sahaja, terutama kepada pengajar dan bekas pengajar di Sekolah Kebangsaan Karai dan Sekolah Menengah Sains Tengku Muhammad Faris Petra. Tidak pernah saya lupa jasa cikgu cikgu semua kerana dengan sebab tunjuk ajar dan didikan semualah saya berada di sini pada hari ini. Insya-Allah segala panduan dan nasihat dari cikgu cikgu semua akan saya gunakan sebaik mungkin semoga memberi manafaat kepada seluruh warganegara kita yang tercinta.

– Zairul Azmil Mohamed Azmi

Selamat Hari Guru – 16 Mei 2009
Tagged on:                         

13 thoughts on “Selamat Hari Guru – 16 Mei 2009

  • Pingback: Daily News About Education : A few links about Education - Friday, 15 May 2009 22:30

  • May 16, 2009 at 9:40 am
    Permalink

    Juge selamat hari guru kepade mak dan ayah sy yg juge guru.. dan pakcik² dan makcik² sy yg rate²nye jugak adelah guru.. serte adik sy yg bakal jadik guru.. dan sepupu sy yg bes sbb dia pun cikgu jugak wpun bkn cikgu sekolah <– Heheh, bercakap bg pihak.. aci dak? :p

    Reply
  • May 26, 2009 at 4:42 pm
    Permalink

    hai ak dtg lg!!!!!!!!
    ma-C tdk tlmbt lg 2k ak wish slamat hari guru kpd suma guru di m’sia nieyh….jd slamt hari guru lahhhhhh.ari ni pon ak smbut ari guru kat skool kue,,,penat..tp mmg best..

    Reply
  • June 16, 2009 at 12:14 pm
    Permalink

    wei,jai..pe kabo skang??
    aku ni kawan lama ko,org salak..udin salak..
    kenal x..

    Reply
  • June 16, 2009 at 12:16 pm
    Permalink

    jai..ayah ko mengajar lg x?
    ke dah pencen cikgu..aku rindu kan van nissan warna putih..
    dulu hari2 naik van bapa ko gi sekolah karai..

    Reply
  • June 16, 2009 at 7:18 pm
    Permalink

    uddeen >> woih ape kabo! mana boleh luper orang paling ketot kat salak!

    ayah aku dah pencen dah.. sekarang bekebun aje.. mak aku ngajo lagi la kat tepen..

    ko duduk kat salak lagi ke?

    Reply
  • June 17, 2009 at 3:54 pm
    Permalink

    hahaha..aku x ketot dah..dah tinggi dah..hehehe..
    aku dok k.l skang..keje kat telekom k.l.
    amacam kat jepun..mesti best kan..

    Reply
    • June 19, 2009 at 9:19 pm
      Permalink

      huhu boleh la.. takde la best pun economy tgh down 😛

      Reply

Leave a Reply

%d bloggers like this: