Harisa and the pose

Seronok tengok baby develop. My lil’ daughter, Zaira Harisa, 7 months old plus by the way, dah mula start crawling, rolling and yogaing.. YOGA?? aku sempat snap beberapa pic gambar dia sedang cuba untuk tiru bapak dia bangun dan berjalan. Sekali tengok macam yoga la pulak. Dah la yoga kena haram kat Malaysia. Isk isk. So untuk mengelakkan daripada dikatakan “meragukan”, baik kita kata dia cuba untuk excercise aje la πŸ˜›

harisa01 harisa02 harisa03 harisa04

Published by Zairul

I'm a mechanical designer, working in an engineering company in Japan for 7 years, currently working in Indonesia, a husband and a father, I love guitar, music, android and internet in general.

Join the Conversation

9 Comments

  1. tomeyyynya baby harisa
    dah pandai xcercise ye.. bagus2x..
    kecik2 dah pandai jg badan..
    baby harisa jgn jadi macam aunty ni.. dah tua baru nak jaga bdn.. hihihi

  2. Finally, jumpa jugak gambar Harisa di sini. Dah besar & makin comel dia! Dah lama Zack tak update gbr Harisa di FP. Try cari contact Zack in web but tak jumpa, alhamdulillah dpt jumpa blog Zairul & tengok photo Harisa. Sure Zack busy gilos la ni. Kirim salam kat dia.

Leave a comment

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: