Kod Gitar Cinta Tersimpul Rapi – Anis Suraya

anissurayaLagu pertama yang aku tab tanpa pegang gitar.. haha miracle..

Lagu ni pada aku contoh terbaik lagu tangkap lentok melayu. Bukan kata nak lupa diri ke ape, tapi mintak maap la tuan tuan dan puan puan.. aku tak boleh dengar lagu camni..

Korang boleh layan karaoke kat Youtube kalau nk;

Date: 05.01.2009
Tabbed by: Zairul.Com a.k.a Semb

Subject:
CINTA TERSIMPUL RAPI - Anis Suraya

[Verse 1]
    Am                 G          E                C
Kulerai segala yang terkusut Kusimpul agar menjadi rapi

Dm             C         F       E       Am      F         E      Am
Demi menjaga hatimu Ku rela mengalah selalu Mengapa kau berubah laku

[Verse 2]
   Am                  E                G        C
Inikah yang harus ku terima Di atas setia sekian lama

Dm             C       F         E      Am
Kau menjadikan aku Pelakon dalam sandiwaramu

[Bridge]
     Am              Dm
Cintaku rinduku Bukannya yang terkusut
   F                  E
Kuikat kubelai dan kusimpul.. oooh..

[Chorus]
  Am              Dm   G                  C
Hati ingin berbicara Hati pun sering bertanya

   E                 Am          F                  E
Di mana hujung jalan cerita Bukannya di bibir tanpa sebarang noktah

Am                                             G
Selangkah engkau pergi seribu langkah aku mengejarmu

E                                             Am
Sekelip mata engkau hilang seluruh pelusuk ku cari.. oooh..

Am                                              G
Setinggi mana engkau cuba membawa diri akan aku daki.. oooh..

E                                             Am
Sedalam mana engkau cuba menyembunyi kan ku selami

        G             F             E                  Am
Biar terbukti biar bersaksi Cinta kita cinta tersimpul rapi

4 thoughts on “Kod Gitar Cinta Tersimpul Rapi – Anis Suraya”

Leave a Reply