Never ending chalk?

Pernah tak masa sekolah dulu, selepas cikgu menulis dengan kapur kat papan hitam, bila padam je penuh habuk kat tangan, kat baju, tersedak sebab tercium kapur masuk hidung.. kenangan ini mungkin tidak lagi boleh dikongsi bersama kanak-kanak sekarang dengan adanya ciptaan Chalkeeper oleh designer Yonggu Do dan Eunha Seo. Chalkeeper adalah pemadam papan hitam yang mengumpul kembali habuk sisa […]

Kalau tin pun boleh jadi art

Ada macam macam cara untuk lariskan jualan. Kalau susun produk macam biasa mungkin tak menarik perhatian pelanggan. Nak cuba susun barang macam kat bawah ni? Mana tahu boleh dapat anugerah Employer of the month. Yapi jangan lebih-lebih nanti customer tak sanggup nak ambik beli sebab lawa sangat :p via @walyou.com

Creepy Girl from Motion Potrait

Cool flash yang dibuat oleh MotionPotrait Inc. Sesuai dengan tajuk, memang creepy sungguh. Btw, MotionPotrait? “MotionPortrait is the technology that automatically creates 3D face model from one single picture, which can be animated in a variety of facial expressions.” Layan la flash ni. Tapi jangan tengok lama sangat. Silap2 boleh ter”angau” dengan creepy girl tu […]