Panduan asas tune gitar : Cara yang mudah dan susah

Di bawah ini adalah contoh soalan dari mereka yang mula berjinak-jinak dengan alam pergitaran; – Macam mana nak tuning gitar? – Ada tak cara mudah tune gitar kapok? – Kenapa tune bunyi sumbang dan sengal? – Nak tune gitar tapi takut tali putus – Bagaimana nak tahu tuning gitar tu betul atau tak? Aku dah […]

3 aplikasi android percuma terbaik untuk pemain gitar tegar

Anda pengguna android? Tahniah kerana dalam artikel ini aku nak promo 3 aplikasi terbaik untuk guitarist. Yang paling best, semua adalah percuma! Kita ni memang pantang benda free. Kat bawah ni aku syorkan 3 aplikasi android pilihan aku sendiri yang aku fikirkan dapat menolong terutama kepada yang baru nak berjinak-jinak dengan alam pergitaran. Kenapa 3 […]